< Till bloggens startsida

ska egentligen plugga. På en fredag.

 
Tjinixen. Har uppdaterat min twitter. SKriver typ non-stop men jag tror inte att jag har någon riktig talang för det där. Använder det mer som ett kommunikationssätt. typ som om jag har glömt min mössa i Ellas väska eller nåt. Just nu sitter jag och har sminkat mig för jag vill bli duktig på sminkning och ööh jag vet inte om det är bra eller dåligt. Fick höra via snapchat att jag ser galen ut - då blir man ju glad. Ska nog ta mig en passionsfrukt. Sen skype med brorsan. Det finns 365 dagar på ett år, då när det gått ett år och han kommer hem kommer jag bara ha träffat bror min i 31 dagar sammanlagt. Känns lite knasigt, längtar som bara dennn.
 
Fett sad jag ser ut på sista bilden. nåja. Hei Do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0