< Till bloggens startsida

Anders är allergisk för allt :(

hemma hos Sofia!
Jag sov här igår. BYS! Vi åt middag på stora vägen så vi kom hem till Sofia kl 11. Satte oss i soffan och såg på skräckfilm med Jenny. Den var väl kul :) Den var slu runt halv 1. Då tittade vi på Mamma mia- försökte sjunga låtarna på svenska. Lät kanske inte som bäst :P
Vi somnade kl 2. 
Vaknade, kl 10. Frukost, leka med kattisarna!! Dom är så söta. Börjat spriiiiinga nu, riktigt mycket :)
Nyss sprang Johanna, (ena katten), FULLLL FART! :O springspringspring, booom. In i stolen! Haha, så söööt!
Sofia visade jenny ett litet spel på min mobil. Called: Loco Roco - världens bästa musik! 
Nu ska jag sätta mig i soffan med resten och mysa med johanna, skinka och ost! 
Pussarrr
  --- bilden laddades upp fel. Typ fel "filtyp"
Bajs -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0