< Till bloggens startsida

Du ska få en present av mig ändå ;)

See the mirror in your eyes, see the truth behind the lies. 

Nu har Sofia kommit! Hon står i duschen, och väldigt snabb var hon idag :O med att ta bussen från sig alltså. Redan 20 minuter efter att jag hade sagt att hon skulle sätta sig på nästa buss så satt hon på en buss. Det skulle inte jag klarat T.T
Nu ska jag sätta mig på mitt tak utanför mitt fönster. Inte på balkongen i pappas lägenhet, utan på mitt tak! Det lutar ganska mkt men jag ttror inte att det är så stor chans att jag ramlar ner hehe. Vi får hoppas på det bästa :)
Kl halv 5 ska vi vara inne i stan..hitta något ställe att äta på. Thaimat, mums. Kl 8 börjar Bounce. Jenny kommer direkt till globen, hon är typ i Uppsala så hon kunde inte äta med oss.
I'M SO F*CKING EXITED! Det ska bli så jävla kul!
Häftigt, härligt, helt..åååh va kul!
Men det var synd att en viss person valde fel dag..elelr det var ju rätt dag, men inte för mig..och vissa andra :(
Ha det så kul älsklingen min. Du kommer få en present av mig ändå ;)
Nu ska jag ut i solen med min Ben & Jerry cokie dough!
Pusararrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0