< Till bloggens startsida

Elin och jag ska snagga oss.

helluu. Nu är jag hemma hos Elin :D Vi håller på att ladda upp bilderna som Elin tog idag, hehe jag tog också några.. :)
Vi var ju hos sandra, sen gick vi på en lite promenix, efter ett tag gick vi mot Oscar och mötte upp honom. Var med honom ett tag. Han ville sova över hos Elin så då kunde ju Sandra, jag och Oscar sova hos Elin, det  tyckte vi var en finfin ide! Men det gick inte för hennes pappa..
Elins syrra har filmkväll idag och det hade tydligen kommit typ 15st av hennes kompisar till och då skulle det bli för fullt om det kom fler. Men en annan gång så ;)
Vi smög och tog lite fanta av Felicias vänner och så plockade vi ut 2 filmer..nej jo 2 filmer och en "humorserie" Hjälp heter den, och dom andra heter Scary video 5 och män som hatar kvinnor.

Pics


hehe, jag var osminkad idag -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0