< Till bloggens startsida

Haha. jaa sarah, det blir som förra gången fast, alla sover över

2,5 dl  vetemjöl
2 tsk  bakpulver
0,5 tsk  salt
2 msk  socker
1 st  ägg
2,5 dl  mjölk
2 msk  smör

Kan du gissa vad min syster gör åt mig? :)

Jag kom hit för 5 min sen. Ska skynda för att få lite mat i mig innan dansen..
På tåget tog Jenny jag och sofia lite smått roliga pics. Antar att hon lägger upp dom sen på sin blogg.
Men hon skulle till Elin såg jag på Elins blogg.
Jag skulle till Sarah med vickis agnes och kanske flera, men vi vfick inte vara där för Päivi - :(
Men jag förstår, vad som helst kan ju hända när vi e tillsammans. Haha. Så vi försöker ta reda på vart vi kan vara.
Nu måste jag gå. Pusspuuuss




UPDATE!!
vi får vara hos Sarah! TAAACK PÄIVI!
Nu måste jag äta :S puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0