< Till bloggens startsida

Hehe. syster och jag. Visst är vi lika? NAAT :D

Nu är datorn på igen!
Sofia och Anton kom vid åtta. Nu är dom och hämtar täcke och kudde..så dom kommer snart. Medan vi var ute i lilla huset så kom det tydligen 3 påskkärringar till oss. Jag kom in och såg ett fint litet påskkort, sen såg jag godiset i påsen. (det som var kvar iallafall).
Pappa gav påsen till dom förut och sa 3 godisar var och sen så hade dom tagit hela påsen förutom 8st godisar som finns kvar. ^Haha, jag blev fett tjurig >.< Nu har jag inget godis för imorrn och inget godis för ikväll. Och det var dyrt :O Där försvann typ lite mer än en hundring..jahopp. N'sta år ska jag vara elak. Det ska inte finnas något godis framme då! Mohahaha, då får jag allt för mig själv!
Innan middagen lekte jag och Alexandra med webcamen. sandra hon har en likadan som din! :D 
Här kommer lite pics
























Men nu måste jag gå!! sofia och anton e här. Nu ska vi buusa :D

ses och hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0