< Till bloggens startsida

hmm..

Nu har jag fått in dom kläderna som låg i sängen..allt får inte plats..måste skaffa typ..lådor!
Smarta Johanna är i farten! Men jag börjar blir trött..gäsp gäsp
Jag kanske borde sova..men det ligger inget lakan på sängen, kuddarna har inga örngott och täcket har inget..pås(k)lakan ;) Jag borde nog bädda..men jag går nog och tittar på teven med bror min istället. Imorrn har jag absolut NADA att göra..jag ville träffa Hanna men hon har typ svinkoppor och vill inte smitta mig..och jag vill inte bli smittad för den delen. Så.. det är bara att smsa på <3 Rebecca och Sofia ska ta och smsa mig när dom ser detta!

Haha Hanna och Alfons ;)

Kommentarer
sofia,

menaru mig sofia? isåfall så har jag skickat iväg ett sms nu =D<3333333333333333

2010-04-09 @ 09:40:46
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Lixy

fin blogg

2010-04-09 @ 13:11:56
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0