< Till bloggens startsida

ingen fantasi, de är verklighet och jag mår toppen <3

Nu har beitisch och jag varit på en ganska lång promenix runt en ytters liten del i Sollentuna! Sjukt mysigt, vi pratade om allt mellan himmel och jord! jag älskar dig och ställer alltid upp för dig din tönt! <3 För finns i hela mitt hjärta. Du gör mig så glad, och jag vet att frasen är uttjatad, men..Inget dej, inget mig <3
Så...när det var sagt så ska vi typ äta våra chips. om inte tjockisen har ätit upp alla -.-' AAAAAAAAAAAAAAH, nej det hade hon inte--bra!
Nu ska vi kanske titta på tv? prata mer och..smsa med folk! SPECIELLA FOLK! vi har mkt på gång ;)
bye





webcam fuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0