< Till bloggens startsida

Johanna, Ost och Skinka!!

Efter skolan åkte jag och Sofia hem till henne i norrviken..
Vi tog mycket bilder påväg hem till henne så nu har jag jättefina bilder på min dator :D
Väl där satte vi oss ner i sängen, haha sedan ramlade vi ner på golvet men låg kvar där och pratade. Ganska skönt att få sig nästan allt man "har på hjärtat". Sen kom Agnes, vi gjorde plättar. Hehe, Agnes var inte så bra på det.. :P dom hon gjorde blev brända, men jag ska inte säga något. Är inte av ett proffs jag heller. Sofia däremot, naturbegåvning! Vi åt, kelade med kittensarna som heter Johanna, Skinka och Ost! Så söta, dom lyssnar till sina namn också. Johanna springer jättesött, och när hon är vilse så tjuter hon..haha så söt!!!!!! :D
Sen pluggade vi..kollade busstider och gick emot bussen. Sofia skulle på träning i hallen :)
På bussen mötte vi Amanda och hennes systrar som tog den sena bussen till sin träning :P Busigt.
Vi såg douschebag och jag är ganska säker på att han hörde det när Agnes sa " Douschebag!"

Alot of love 2 u Sofiiia. Det var skönt att prata med dig.. <3

Byebye.

haha. Förresten, Nu är Sarahs dator lagad. Nu måste du blogga!
puss

Kommentarer
sofia

Jag är ju psykolog nu för tiden.. ;)



plättar är gott! men ost och skinka är nog inte så gott på.. :P hihihihi.. nu babblar jag rakt ut i luften om ingenting...



- AAAAHH! Du har bränt plättarna Agnes!

- Men det är inte mitt fel.. Ni gick ju iväg och då fick jag ta ansvaret..



puss and love to uu Johanna! <33

2010-04-14 @ 21:39:29
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0