< Till bloggens startsida

Konsum: Vi tar kort här, "okej", så posar man ;PpPPPpp

Jag har varit och vallat runt mamma. Nu kan hon gå bra igen, men hon måste typ ta det lungt i 2 veckor.. typ. fast hon är pigg som en lärka. hehe.
Vi har vart lite busiga..mer får ni inte veta :)
Gått runt vid norrviken vattnet..planerat. Vart på Anders brygga, den ligger i vattnet 2 sekunder från huset. Fett mys.
Jag vill att det ska bli vår!! NUUUUUnunununununununuuuuuu! Det är jättedumt väder, jag hatar dig hagelfettoklumpar från himlen. Jag vet inte om himlen är en sån bra sak att komma till efter döden..tänk om det haglar hela tiden där!? Då får jag dö igen, vem vet vart man hamnar då. - inte jag.
världens skönaste bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0