< Till bloggens startsida

mhihi

Tunnelbanechaffisen, du gjorde min dag!



"Nu vill jag passa på att tipsa alla om att titta ut på Danderyd. Jag tycker att det är så himla romantiskt och  vackert med alla hus som är tända vid vattnet" 

ALLA ler.

Dam som sitter mittemot mig:
"hahahahaha, jag har aldrig hört något sånt liknande, han måste vara nykär! ;)"

Jag;
Hihihihi, ja!

Sedan satt jag och log ett tag.

Tantensomroparuppstationer:
Nästa, Mörby centrum.

Tunnelbanechaffis: 
Och här är det avstigning för samtliga, inte för mig på ett tag ;) Men samtliga passagerare. Jag vill tacka för att ni har rest mig mig och jag hoppas att ni åker med mig igen! 

Dam som sitter mittemot mig:
Hahahaha! *LER STOOOORT MOT MIG*

Jag: 
*ler tillbaka STOOORT*
Det var så skönt..haha. Jag älskar Sverige.

Nu är jag hemma. Ska duscha. Imorrn har vi sovmorgon! Ska ta bussen kl 9.
bye


Hihi, Sandra!!! Och jag :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0