< Till bloggens startsida

Nu ska jag få lite sömn tror jag

Godnatt allihopa. Eller..inte godnatt än. Jag skriver ju alltid det och så lyckas jag ändå klämma in ett inlägg till lite senare..haha, men nu orkar jag faktiskt inte blogga längre. Jag gör det imorrn innan jag åker till landet Jag måste gå upp kl halv 8! :O :'( Jag tycker synd om mig själv, eller nej" vänta det gör jag itne! Jag ska ju ut till landet och träffa anton Och sofia! Dom ska sova hos mig då också. Vi ska ha det jääättekul. Synd bara för er som inte har dom som vänner ;) Sköna typer domdära.
Jag kommer hem söndag kväll typ. Och På måndagen ska jag ju vara med ARAAAB och sofia.
Elin skickade ett litet fint sms!

"Jag kommer typ sova hos dig hela lovet, eller nästan x)<33"

Sen fick ett till sms som jag blev lite tårögd av, väldigt vackert.. :') Meen, det får ni tyvärr inte se för det är speciellt! Nu blev ni lite sugna va! MM.

Min dator överhettas typ nu..den har varit på i en vecka nu..hehe.
Pusspuss, Sjukt lycklig för ett tag av smset du skickade Elin <3

§ det går inte att ladda upp bilder -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0