< Till bloggens startsida

Rubriiik`?

Läste på facebook nyss att Justin(a) Bieber har blivit en man! Haha. han har allttså kommit i målbrottet ;)
Sandra går runt i sitt rum och stressar..hoppar upp och ner medan hon lyssnar på sin nya älskling: Adam Young!
Haha, ja ni hörde rätt. i kanske inte har hört att det är han som har sin karriär under namnet owl city! Han är sandras nya babe!

Vi har vart hemma hos henne sen kl halv 3. Ätit mellis, lekt...tittat på tv..och ätit igen!
Det blir aldrig för mycket skratt vid sandras matbord. Jacob och Pia är ju hemma, vilken bara kan göra saken bättre!
Sandra ska ta flygarcertifikat och bjuda upp Bieber i hennes luftballong och ha lite kul..
Mys :)

Min syster har fått en inflammation i sin fot och kan inte röra sig. Mamma ska operera sitt ben..så imorrn är jag på lite saker tills lunch. Då kommer jag till skolan till Jumpan!
Nu ska jag ut på andra Villovägar..haha. byeee
 Johanna gick . så sandra laddade upp en bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0