< Till bloggens startsida

SHIMYYSHIMYY

Hoolaaa! (tror alla har börjat säga det nu :P)
Under dagen var jag somsagt hos fiapiapäronplupp! Men sen fick jag skjuts till stora vägen.
Lärde mamma att gå, haha nejmen. Aa, höll henne i handen. Vilken fin dotter hon har *alla nickar*
Jag tog bussen till dansen kl 6. Och var där 18.50 men jag började inte förens kvart över 7, så jag satt och väntade med min grupp :) Mysigt/Bysigt? Vi säger Bysigt.
Har fått 2 busringningar idag, och jag ska säga att alla var sjuukt fail. SUCKERS*
Mami hämtade mig i mörby runt kl 9, och vi körde till stora vägen. Vi bor ensamma här inatt. Anders fastnade i Oslo pga THE ASCH. haha dom skickade ju tyvärr inte Pichatchuu! (vetejhurdetstavas)
Nu ska jag sova..eller jag ska äta först. Hehe, ringde sofia med hem telen här. DET FINNS EN PÅ TOAN. Im sp exited ! Nu kan jag ringa folk när jag sitter på toa :D Eller är i duschen. Haha FETT KEFFT!
Kefft är mitt nya ord. Chalallalala. Nu ska jag gå.
Imorrn ska jag typ till fiapiapäronplupp efter skolan, och sen till Beitisch/Sofia Den Store.
byebyyee
hähä. vi e fina!
PÅ LÖRDAG ÄR DET BOUNCE! Och victorias party..förlåt gumman.. <3 :( <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0