< Till bloggens startsida

Stan med syster.

Hehe, angående rubriken igår..jag vet ninte vad det kom ifrån. Kände bara för att skriva det :)
Vi somnade runt halv 2. Sen fick jagh gå upp kl 9, klä på mig och så följde Elin mig till bussen, stackarn.
Jag skulle vara på min hemliga grej 10.45 men kom 10.25 så jag gick upp till Alexandra och tog en macka, hade ju inte hunnit äta någon frukost. Sen gick jag till min hemliga grej. Hon tjejen som jobbade där var så sjukt pratglad..dit ska jag gå igen och göra ANNAT. Jag berättar inte än vad jag gjorde..vill se om ni ser någon skillnad på mig i skolan :)
Det gjorde oont. Men hon sa att jag var jätteduktig :D
Direkt efter tog vi tunnelbanan från odenplan till t-centralen. Gick runt där i 5 timmar- jag hittade 2 jackor och ett par leggings. Tog bussen till Alexandra igen. Tog av mig skorna, satte på teven, la mig i soffan. somnade.
Jag har vart obeskrivligt trött hela dagen..vaknade för tjugo minuter sen av att Alexandra frågade vad jag ville ha för sushi. Bror och Papi kommer hit närsomhelst. vi ska ha familjemiddag. Mysigt..men synd att jag inte kan åka till Arab! Jag ville juu :(
Nu ska jag dra mig. pussarr

hehe..

Kommentarer
stina

nu vet jag vad du gjorde !!!!

2010-04-09 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0