< Till bloggens startsida

Kl är runt 9 och det är inte så mörkt ute iallafall...

Tjolahopp

Idag hade vi bara 2 och en halv lektion. På mentorstiden lekte vi, men jag gjorde självklart fel..alla skrek åt mig
:(
MEn sofia gjorde samma sak. Fast jag borde ju fattat att inte göra samma sak eftersom jag var efter henne -.-

Sen var det spanska, då såg vi på Spanglish..sen var det lunch. Det var äääckligt så jag tog fil stället. Och mackor. Sen var det idrott. Ingen hade kläder med sig så vi gjorde en lek. Usch, jag gillar inte lekar..med det finns undantag..
Sen var det samlig i aulan och då var den talang. Jag satt brevid Elin och Sandra. Trevlans :D
Direkt när jag kom hem så satte jag på ghostbusters..faktum är att jag lyssnar på den just nu! Men jag tycker att den var bättre a la' 9orna.
Nu satte jag igång owl city istället. Jag chattar med Araben och Sofia, vi ska typ träffas på måndag och sova över, eller jag antar alltid det :P Ja det skulle vi. Trevlans med det!
Elin ska jag träffa såklart också, någon gång i veckan! Jag älskar dig elin wallon.

Jag måste nog packa och städa lite nu..får väl se hur det går. Inte så bra antar jag.

bye

yayyy.

Kommentarer
sofia

höhö vi kommer ha det bästans :D<3333333333

2010-04-01 @ 21:03:59
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
johanna bäst av allt och alla

hihi, jaa :D

2010-04-01 @ 21:20:59
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0