< Till bloggens startsida

Bilder kommer snart!

Goodmorgon! Igår var helt jävla otroligt! Vi åkte in till stan, möt mamma, åt på vapiano - jag åt pizza sofia åt pasta mamma åt pasta.

Sedan såg jag Kenza! Jag tittade runt lite random på allt och alla och så stog hon där i kön. HOn sprang fram och tillbaka från sin plats till kön där hennes vänner stod.
Så jag sa till Sofia och mami..haha, men vi satt bara lugnt. Men Sofia och jag ville gå fram..men jag är feg som vanligt så jag tycker synd om henne och hon ville säkert ha en trevlig middag, bara hon och hennes vänner. Haha, så jag och Sofia väntade en timme på att gå fram till henne, det var mitt fel x)
Sofia peppade mig lite i badrummet..sen tänkte jag typ..vad har jag att förlora? Så vi gick dit och plötsligt så hade vi en bild med Kenza. Det var lite kul tyckte jag. Sen gick vi och fikade på Cofi :) Jättegöööliiigt!
Sen smsade Jenny lite..och vi skulle möta henne på Globens station så tog tunnelbanan från Östermalm där vi hade varit hela tiden. Och sen vid centralen bytte vi mot Farsta..fast det visste vi ju inte då! Så..när jag hörde en  station som inte kändes rätt så hoppade vi av tåget. Det visade sig att vi hade tagit fel tåg. Vi började gå därifrån, för det var bara en station från Globen..och mamma var fett stressad hehe, jag sa åt henne att ta det lugnt men hon gick jättenabbt och plötsligt så såg jag globen. Det var bara en lägenhet och en liten lekpark mellan oss och Globen så vi korsade och mötte upp Jenny. Klockan var då 19.45, så man ska ju komma sent, för vi kom in snabbt och fick ändå sitta och vänta ett tag :S Sedan började BOUNCE! Jag orkar inte skriva allt det men det var så JÄÄÄVLA COOLT! haha, tycker verkligen synd om er som inte gick och såg den! :O
Men men..sen tog vi bilen hem..skjutsade hem Jenny och då kom vi på att Sofia hade sina saker hos pappa så vi åkte dit först. Då var klockan halv 12. Vi åkte hemåt mamma kl 12 och kom väl hem 00.15 eller nåt.
Sofia "däckade" i soffan, men jag väckte henne för att hon behövde borsta tänderna osv. Så vi gjorde det snabbt och sen spv vi. Vi vaknade 12.05 idag, nu ska vi ner till Stora vägen och äta frukost!
BYEEE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0