< Till bloggens startsida

Trött, typ HELT slutkörd! :(

Heej! Idag var jag i skolan..behöver jag egentligen berätta ngt om det? - Nej.
Efter skolan tog jag, Agnes och Adam bussen hem..och kylberg hoppade på vid tunbergskolan. Den lille saken hade typ sprungit dit på 1 sek. Eller nåt. Vi säger så nu lämnar jag det.
Mamma ringde..hon skulle hämta mig..på skulle äta sushi med Alexandra inne i stan. Jag hinner gå hem..packa lite eftersom att jag ska bo på stora vägen den här veckan.
På dansen så orkade jag verkligen inget. Ville sjukt mkt gå hem.. men höll mig kvar. Jag är stolt!
Nu ska jag duscha, äta..och typ lyssna på Jonte antar jag. Han har köpt en mixerbord :P eller nåt sånt. Men byebbyye
hehe. Sofia är ett litet ego! Otroligt att hon skulle visa alla sin "fina" bild på tv! :O ;)
Tänkte du göra den där till en stor poster eller? ;) <33333

PUSSARRR TILL MINA GUZZARRR

Kommentarer
Julia

JOHANNA!!!!!!!! :D

2010-04-27 @ 11:08:50
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0