< Till bloggens startsida

Påskafton

Helluu. Nu har jag tittat runt lite på folks bloggar, lite kul att få se vad som händer i mina vänners liv. Lycka till med rummet Vickis! :D
Igår sov Anton och Sofia över, vi var lite busiga..tänker inte skriva mera än så. Vi somnade vid 2-halv 3.
Imorse vaknade vi vid 11, och åt vofflor till våran frukost/brunch. Det var gott. Sen sparkade jag ut dom.
Kl 3 var det äggletning hemma hos dom så jag var bjuden. Och 2 timmar senare gick jag hem till mig med ett ägg i handen. Ni tror säkert att jag inte hittade det på 2 timmar, men så är det inte. Jag hittade mitt näst först, sådeså. Vi låg i sofias säng och smsade med Danonino Chorizo i typ en timme. Och snubben med bra kläder, och den lilla 8an. Japp, jag gillar smeknamn ;)
Ikväll ska jag göra något annat kul. Men innan det, middag! Det blir kött. Jo förresten!
Glad påsk allihopa!
jag orkar inte skriva ner mina funderingar kring påsk. Det är många.
Imorgon åker jag hem, och Elin! När vill du sova hos mig? :) Du får göra det när du vill, men du får säga till om du har några krav! :)
Jag har tagit lite bilder på mig. Här kommer dom :)

mitt fina ägg!

hehe, min outfit..

jag är lite rosig om kinderna :P

Jag tog fler men dom får ni se någon annan gång :)
pussarr


Kommentarer
Elin

sötaste ungen på jorden.<3

2010-04-03 @ 23:11:05
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0