< Till bloggens startsida

trött "/

Jag var vaken för 12 timmar sen..hmm.. Vi somnade iallfall vid 6. Sofia sov bort det mesta "må-illa-ndet"
Vi vaknade kl 1 och åt pannkakor. Sofia den stackaren (nutte ;)) Åkte hem..med bussen. Så rebecca och jag låg framför teven i 4 timmar..och hon tog bussen för en halvtimme sen. Mamma kommer och hämtar mig om en halvtiimme så nu måste jag packa. Jag ska sova där inatt. Imorrn vet jag inte vad som händer..vi får se ;)

byebye
om du har skype..lägg till mig. Johanna.boman.
Glöm int bort punkten i slutet, den ska vara med. Kan bostavera också :P Johannapunktbomanpunkt


byee

Kommentarer
Vickis

haha wannabe mej? victoria.svensson. :) <333

2010-04-06 @ 22:32:28
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0