< Till bloggens startsida

Beite och Jeans!

igår var Beite här! Vi var först i Sollentuna centrum och kollade på höstsaker, jag la undan 2 par jeans! Sen åkte vi till mörby och hyrde två rysare, varav en vi såg igår. Inte bra alls faktiskt...
They wait heter den.

Sen åkte hon hem igårkväll!
Idag vaknade jag halv 12, s jag har sovit i 11...12 timmar tror jag till och med. VAr helt slut efter den här första skolveckan haha!
14.37 ska jag ta bussen till SC och möta Sandra, lite senare kommer Agnes! Då ska jag typ köpa mina jeans!
hihi :3
Sen åker vi hem till Sarah, eller jag har inte frågat dom, men Sarah och jag hade tänkt det :P
hihi,
Så ikväll vet jag inte vad jag gör, det är kanske ingen bra idé att sova hos Sarah eftersom att hon är SJUUUK haha och jag vill inte bli det! men..mm...vi får se! Något kul kan jag nog hitta på iallfall :)

Me and Amanda för länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0