< Till bloggens startsida

Jeans och en halsduk köpt!



sötnos clara<3


hah :P
hemma hos "about AGGGGNES"- Var i SC!
Träffade på Amanda lite också! hihi :3
Jag, Sandra och Agnes var där. Vi hjälpte varandra shoppa lite, förutom sandra för hon ville inte :P hihi
Jag la undan 2 par skor, JO AGNES DOM ÄR FÖRFAN MINA! Haha :D
Men vi har haft jätte kul! Vi skulle hälsat på Sarah också, men klockan hann bli 6 och hon skulle tydligen iväg till David, sooee.. vi åkte hem istället.
Nu sitter jag och lyssnar på musik. Agnes har precis kommit ur duschen. Ikväll kommer H och A hit..så det ska bli kul! :)
nu är det lite sommar-höst väder! Myycket mysigt enligt mig, men jag vill att det ska bli möörkt väder! Myshöst jag älskar allt med dig!

Jag har blivit kär
i ett par skor. eller..2, men åh jag ville bara ta med dom hem..jag köpte också en brosch idag...vilket förvånar mig...men den var så snygg! Har fått höra att jag har bra smak idag också så är lite HAPPY! :D
hihi, den här hösten kommer bli den bästa på länge, både klädmässigt och vänner!
Nu får det väl vara slut på bloggningen hörni!


'

lite låtar som spelas högt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0