< Till bloggens startsida

bussen gick 19.50

Kan ni gissa vem vi smsar med?

- Ehm, du är seg S***h, skynda <3 :)

- Vaddå seg? :P <3 Och jag skaa skynda. Men jag styr inte tåget :P <3
- Men du styr dina ben ;) <3
- Haha, ja det gör jag ;) <3 och jag ska SPRINGA så fort jag kan! <3
-
Ja, (och det är ju inte så fort...) <33
- Eller hur...jag springer snabbare än båda er två :P <3 <3
- Ehm nej?? <3
- Ehm jo! <3 :P
- Ehm, du luktar bajs... <3 plus att din buss går om tre minuter ;) <33
- Men skitsamma, ska sprnga till min buss nu ;) <3 Stör mig inte <3
- SPRIIIIIING
- Är på busshållsplatsen nu ;) <3
- Är det tomt Sarah? Mm. Trodde väl det. <3
- Vaddå trodde väl det. sitter ju på buss jäveln nu, :P <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0