< Till bloggens startsida

eliiiiiin ska på dejt idag :)

vaknade kl 12 idag, kände mig jättetrött ändå :O

Igår kväll var det kallt, men kul. Fast, det var typ konstigt för jag kände inga, medan typ Agnes kände typ alla för att hon har gått i kärrdalsskolan. Jaja, dom verkade roliga. Men dom visade det inte just då -.-
Efter att ha blivit utslängda från gården, för att vi var för gamla, så gick vi runt ett tag. och tillslut gick vi in. YES. Tack Agnes. Så vi gick ner till hennes källare. Henke, Adams kompis, och Adam började leka med gosedjur och typ "lekte". haha, verkar som att dom har min humor efter allt ;) Sen gick jag hem vid 11. haha, tja, om det kommer en peddogubbe så skulle dom tydligen sätta på honom. lite kul sådär. Men det kom ingen så det var ju bra :) Nu ska jag ta bussen om mindre än en timme och åka till dansen. Den slutar vid 6 som vanligt. Balett- jättetråkigt om man inte anstränger sig. Men annars så är det kul. Sen har vi ju han nya killen. Gillar honom inte, men han är duktig :) 

Skriver ikväll igen. tråkigt inlägg, jag vet. men har lite bloggtorka.
ciao
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0