< Till bloggens startsida

fire and desire

Rubriken är till Elin. Du kanske inte förstår, men är jätteglad för din skull!

efter skolan idag så åkte jag till Adam, med Agnes. Fast först köpte vi (jag payade) ostbågar. gott.
Sen gick jag hem och åt middag och har legat framför datorn ett tag. Chattar med Elin <3
Kanske skulle vara med Amanda och Sofia idag, men dom har ju sin träning imorrn såå... Dom andra ska tydligen ner till gården. Orkar inte. Är trött på allt och alla -.- Vill nog bara vara hemma och softa, men Agnes kanske vill att jag kommer. Vill du det Agnes ? ;)
 
Skriver senare. Det är ju fredag idag! woho
 haha, hittade en liten rolig bild från skolan :) <3 agnes och elin


Kommentarer
Elin

Haha tack johanna. <3



Bilden på mig är ju verkligen ursexig.. ;)

2010-02-19 @ 21:26:35
URL: http://elinwallons.blogg.se/
agnes

Elin du ska inte säga något... -.- <3

2010-02-21 @ 19:55:49
URL: http://agnesklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0