< Till bloggens startsida

Hittade bilder från klassfesten i 6:an

haha, jag vet att jag tar bilder från alla! ;D




















haha, är det bara jag som lägger märke till att Astrid(eller Alice)...ser inte riktigt ser ut att sitta topless. Nu räcker det tjejer! haha, skojja (a)


Från vänster: Jag, lovisa, Evelina, Amanda ( värsta queen på den här bilden), petter och Lisa



Från vänster: Clara, sötaste sofia ;) Sötaste vickis, sötaste sarah, (herregud höll på att skriva sötaste) Oscar och den ena söta kinesen Astrid :D




Jävlar, jag ser ut som en jävla dramaqueen..men inte förjävlig iaf :P Amanda..haha, botoxbarn!


Elin sötnos :) kommer ihåg det här. Usch, jag ville verkligen inte sjunga!

Är det sorligt Lovisa?






Amanda the dramaqueen ;)


och vi avslutar med en vacker bild på mig. fin var jag redan då ;) haha. noooot

bilder tagna från karlbergs blogg


bye

Kommentarer
Sandra

Du har verkligen lagt märke till ALLA detaljer. Menmen, kommer hiåg hur fucking nervös jag blev när jag skulle sjunga, ALDRIG MER, YOU HEARD ME ONCE BUT NEVER AGAIN HA!

2010-02-02 @ 19:35:40
johannii

hahahahh, Serd :D

2010-02-02 @ 22:04:16
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/
Elin

Haha titta på bilden när jag sjunger solo. Alla sitter och ler! xD <3

2010-02-02 @ 22:05:23
URL: http://elinwallons.blogg.se/
johannii

det är för att du är så duktig och sööt :§ <33

2010-02-03 @ 16:01:15
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0