< Till bloggens startsida

Livet leker när man scteeeeker (med sarre)

haha, jaooo, det blev ju så att Sarah följde med hem till moi istället.
Trevlans tycker jag :D Jag har duschat och så. Nu tittar vi på en film som går på 3:an..cake hette den :) Gulligt.
Vi ska öva till spanskaprovet och dricka lite juice. Min röst är helt förstörd, men den har varit värre :O

Idag så gick vi till donken på lunchen, eftersom vi tydligen skulle få ha håltimma på idrotten. De va najs :P
Skoldagen gick sjukt snabbt.

Nu orkar jag typ inte skriva mer än att jag fick 31/34 på ett NO prov som vi fick tillbaks idag. Haha, yes.
Vi lyssnar på rude boy nu och sarah "leker" med min vägg. haha, särbarn Sarre!
BOOOMan is out. Kyss :*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0