< Till bloggens startsida

Lund

Nu är jag hos Andypandy :) Igår tittade vi på film och åt chips och drack cola. Sen var jag så sjukt trött på mina hostanfall så jag somnade. Har vaknat runt 8 ggr inatt pga att jag har hostat. Asjobbigt. Är störtförkyld. Men jag gick upp vid 11. Jag gick upp och åt frukost, tog en ipren och har legat i soffan hela dagen. Mickis, en tjej som bor här medan hennes lägenhet byggs om var redan vaken. Och vi har sett på film med henne hela dagen. Sen kom Tullen ,aka. Tusse som dom kallar honom, och han har också bara suttit i soffan med oss. Nu kom en till tjej. Siri? Hmm, hon verkar vara framåt. Jaja, ska äta lunch nu.Kanske bloggar senare.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0