< Till bloggens startsida

Nu har jag kommit hem...

Från Biobränsle ;)  (Agnes)

Vi var på gården igår och tittade på film och sånt. Sen gick vi hem vi halv 12 och sminkade av oss osv. Vi somnade jättetidigt :O Direkt när vi la oss ner i sängen så blev vi jättetrötta så vi somnade på 5 min.
På morgonen så vaknade jag utav att Clara (Agnes yngsta lillasyster) fick dampanfall. Fast..det var inte så farligt. Jag känner värre x) Då var klockan nio..men sen somnade jag om och vakande vid typ 11. Vi gick upp och åt frukost tog lite foton, och så skulle Agnes ta bussen till base så jag gick med och sen gick jag hem. Nu har jag tittat på Babe (hejjagharingetliv) och äter ostbågar och coca cola. Ådi frågade om jag ville göra nåt med honom idag, men han har inte hört av sig satt.
 Sen lite senare så kommer Sofia hit..vi ska väl handla och sånt tills ikväll. Vi ska ju fira tillsammans. Så sorliga vi är :) Fattar inte riktigt, Sofia har över 3 st som raggar på henne men hon väljer att fira med mig? haha :D love u lilla klump <3

Dagens tankar går åt Amanda som ligger hemma och är sjuk.. snyfft..skulle fråga henne om hon ville hit men hon mår tydligen inge bra och kommer inte till skolan imorgon.

pussar






Kommentarer
sofia

över 3? haha, nej 2 är det väl? .. :)

haha! ofc väljer jag ju dig min lilla tönt <33

MJAAOOOO

2010-02-14 @ 16:05:45
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0