< Till bloggens startsida

Nu kom jag hem!

..Från stan. (och ja. Klockan är halv 12) Såg Avatar i 3D idag och sen åt jag middag på en spansk restaurang :)
Avatar är så sjuuukt bra! Man vill bara se den om och om igen! Hoppas den kommer ut på film snart :)
Idag var skolan skitjobbig och allting var bara skit. Förutom när folk sitter och kramar mig, det är mysigt :) Jag hade så ont i magen så jag höll på att dö. Asså, ni fattar inte. Det gjorde verkligen jätteont. Så jag tog en alvedon...det hjälpte inte. Så jag tog en till. Det hjälpte inte. Men efter matten så börjarde jag känna mig lite drogad. Då hade dom börjat verka. as skönt, men det var läskigt att gå runt helt snurrig... :S Hade egentligen tänkt åka hem efter matten, men så blev det inte.
Jag är bara så trött på alla och på livet. Misstolka mig inte,det är bara den veckan. Jag är trött och hängig.

 
Boys- ni har det enklare än oss.
Godnatt


<3


Kommentarer
Anonym

Varför har vi det?

2010-02-20 @ 00:27:20
johanna

för att ni har inte pms -.-

2010-02-20 @ 19:07:49
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0