< Till bloggens startsida

pics från lördags :)

Heej bloggeen ;)
Har vart hemma i runt 1,5 timmar nu, Ätit, tittat på MTV och läst bloggar. Trevlans. Ikväll har jag dans på danshuset. 2ggr. Repertoar my ass! Ilan är skön däremot :) Jag är trött och vill sova. Men om man ska komma någon vart i livet så måste man vara på språng. Jag älskar dans.
Den börjar kl 7 och slutar halv 10. haha, desutom så har jag två stycken adrenalin tjejer i min grupp. Anna och Emma, haha så jävla roliga. Dom går i 8:an men beter sig som om dom gick i...7an :)
Men jag hatar alla småglin som kommit till i våran grupp. Cp barn. Usch, nej. We do not like them.

Bilder från i lördags med Sarah, Agnes och Vickis!


Miss Klapp och Sarre Murr ;)

Agnes, haha. puss på dig :*

Agnes, Jag och Sarah <3

Sarreeeeeeee och vem fan är det där för fuling? :O ;)

Vickis :D <3

hahaha, så jävla heta vi är Agnäsa ;)

Bilder tagna härifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0