< Till bloggens startsida

Utkast: Feb. 15, 2010

Honey, I'm hooome.

Matten idag sög hååårt, så jag spenderade lektionen med att smsa med små människor :) - trevlans
SO arbetet som jag ännu inte lämnat in ska tydligen vara klart på onsdag. Lycka till Johanna. Och så var det ju engelska tills imorrn, det ska jag iallafall klara! Nu ska Babs bannemej bli stolt över hennes favorit elev.
Har varit på dans. Balett och jazz och vi fick ha "vikarie". Jag var trött efter beep testet som inte gick som planerat. fuck fuck fuck fuck fuck. Hur kunde jag ha bättre resultat förra gången när jag inte hade tränat på länge och nu så kommer bomben. fuck. Sista gången jag säger det ordet idag.

Nu har jag duschat, ätit mat och klätt på mig pyjamas. Nu ska jag hoppa i säng. Noot -.-
Måste ju göra homework for tomorrow. Ska redovisa om en mask. Usch.

Dagens tankar (inte positiva) går till Gisela som släppte oss försent så jag missade bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0