< Till bloggens startsida

Glad fet-tisdag! - fetsamma :*

TJÄÄÄNA :)

Idag så har jag varit i skolan - kanske en passade mening att börja med?
Konstigt att jag har varit pigg när jag vaknat två dagar i rad nu. Hoppas att det fortsätter så, annars är jag så jävla trött hela tiden :( Men iallafall. 2 Dagar i skolan är avklarade, och jag känner att det går jättesnabbt. det är vecka 7 nu och vecka 9 är det sportlov. Någon mer än jag som inte ska någonstans? Fast, min lilla mamma kanske ¨bestämmer att vi ska åka utomlans någon dag innan, vem vet. Idag hade vi engelska redovisning. Man skulle redovisa om en artikel på engelska. Jag pratade om att vi (barnen som går i skolan) ska få sätta betyg på våra lärare. Det blev ju lyckat. Det var bland annat på min redovisning som Barbro hörde det bästa skämtet någonsin. Trevlans :) Men hon säger aldrig vad hon tycker till mig. Till alla andra säger hon typ " loud and clear" eller " u suck". Okej..kanske inte u suck men hon säger nåt om uttalet. Och till mig så säger hon aldrig något. Jahapp.
Efter skolan så åkte jag till Sollentuna centrum med Beite. Vi tyckte att typ alla semlor var för små på fika ställena så vi gick till ica och köpte två semlor - 25 kr. Och två coca cola :) mums
Vi ville inte sitta på något fancy fika ställe med våran ica mat, så vi tog hissen upp till 5e våningen där det inte är några människor, satte oss pladask på golvet och åt. Väldigt mysigt ställe faktiskt :)
Eftersom att vi var på 5e våningen och Sats låg på 4e så satt vi och mobbade folk som tränade.

S - Vad bra att han i röd tröja tränar. Det behöver han verkligen.
j - Sofia. Han har en grön tröja. Men det andra har du rätt om. 

Vi pekade på dom lite och jag kände hur dom tittade på oss. Så dom började typ "visa oss vad dom kunde". Men som om det hjälpte. Vi satt och asgarvade åt dom och åt andra måänniskor och vakterna.
Sen gick vi till Waynes och åt. Sofia fick smaka liiiite på min foccacia. Ni som känner mig vet att jag inte gärna delar med mig av min mat när jag är hungrig ;)

Nu är jag hemma och ska snart på dans! :)

 <--sofia
oh yes i remember ;)


Det där inlägget skulle publicerats runt kl 5 idag. Men blogg.se är ju så jävla cp så att det fick det tydligen inte -.-
Nu har jag kommit hem från dansen och jag just ätit middag. Ska duscha och dammsuga mm. Andreas kommer hem inatt och imorrn så fyller han år!

Imorrn är det ingen vanlig dag, imorrn är det ingen vanlig dag. Imorrn är det Andreas fölsedag, hurra hurra hurrraaaa :) Fint va? mm, trodde väl det.
NU SKA JAG SOVA.

love J


Kommentarer
sofiabög

johanna din lilla arab har du skaffat en blogg utan att säga till mig!??!

2010-02-20 @ 22:11:32
URL: http://hejfarfar.blogg.se/
amanda

hahaha sofia ser typ verkligen handikappad ut :P

2010-02-21 @ 10:52:49
URL: http://hejfarfar.blogg.se/
sofia

hahah faktiskt

2010-02-21 @ 18:11:57
johanna

hon ser inte ut. hon ÄR ;) <3

2010-02-21 @ 19:05:29
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/
amanda

jaa faktiskt! ;)

2010-02-23 @ 16:00:01
URL: http://hejfarfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0