< Till bloggens startsida

:)

Haha, tack för kommentaren Sofiabög ;) Jo då. jag har skaffat blogg utan att säga till dig! Tänkte på det idag, så det var därför jag kommenterade din/eran blogg din lilla bög. Förresten så härmade ni 3 oss! Lågt Sofia -.-

Nu har jag suttit framför teven från 21.30 - 00.30 och tittat på förhandlaren på (k)anal 5 :) Sjukt bra film. I reklamerna bytte jag kanal för att titta på 1an. Jag gillar inte sport så mycket, men jag gillar att titta. Och då låg typ sverige skitbra till, 1, 2 och 4a. Sen ledde han jonsson med 24 sek i typ 3 kilometer. Helt jävla sjukt, men sen började alla andra typ komma närmare så då blev jag fett stressad och ställde mig upp och hoppade i soffan. Sen bytte jag (k)anal för att jag inte kunde titta mer. Det är en utav mina svagheter. Jag kan inte titta på tävlingar typ OS och sånt för jag blir bara stressad av det. ni skulle sett mig. Andreas skrattade bara åt mig :(.
Nu sitter jag vi datan och chattar med kakan, en utav dom vi träffade i kärrdal igår. Schysst kille. Rolig, haha ;)
vilken fin konversation vi har -.-

Jaja, godnatt alla "bloggläsare" nu ska jag fortsätta chatta med K. bye

smurfig bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0