< Till bloggens startsida

Bratzzz

Jaappp, så var man hemma igen ;)
Har varit på dans i 3 timmar - de e najs :D Ilan är bäst, ingen protest. (oj, är det bara jag som märkte hur töntigt det där lät?) haha, men han är det :D
Emilia, smsade mig idag..jo jag har bildet på bloggen. Men du kanske har dålig täckning eller något.
Hörde av Elin att Babs hade klagat på typ alla tjejer i klassen att "vi måste säga hej till alla för att alla ska känna sig lika mycket värda". Visst, hon har rätt. Men vi tänker på alla i vår klass.Det är det som är bra. Okej, vi hade den bästa sammanhållningen i typ 5-6an, men man blir äldre likssom? Gud, jag låter som en bitch.
Jag och Elin chattar på facebook just nu. Har skrivit "smarta" saker till henne. Så jag har inga smarta ord kvar..
Kanske ska sätta in våran konversation. Jag gör det ;) Nehe...nu hade allt raderats. Jag har inte så mycket mer att säga än att påminna om att International skip school day är på tordag :) Om ni inte vet vad det är och ni inte vet att det är över 1 miljon som kommer delta så sök på facebook. International skip school day alltså :)

godnajjt

Visst älskar alla min min? :) Lyckades liiite med min brat-mun :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0