< Till bloggens startsida

snoob & boob blandat med..hemmajobb :D

Mjau. Sitter hemma hos Sofia. Och kan knappast prata. Det kliar i halsen varje gång jag säger något :( (kan vara därför som ni trodde att jag var ledsen). Idag skippade jag och Sofia bilden. Vi hade ändå inget där att göra, så vi åkte hem och sitter och gör bildläxan här istället :D
Agnes hade ringt mig så jag ringde upp, och hela klassen hade "gått ihop" och drivit med oss om att dom hade sagt till Christina att vi skolkade, men allt var ju en lögn. Synd om Sofia annars :( Hon har ju the bith som mentor.. Fastm vi skolkade inte egentligen.. vi arbetar ju här hemma istället :D

Nu har vi gjort 5 rutor nu. Allt är på photoshop också, så det är lite svårt. Öven fast jag bara har gjort en ruta "själv" så är det extremt tricky. Sofia ditt lilla underbarn fixar allt på typ 2 sek -.-
japp, och för mig tog det en kvart. yay. Nu ska vi nog..ta en paus? Skriver mer hemma!
  ON VACATION :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0