< Till bloggens startsida

what goes around, comes around

alltså, alla mina inlägg som jag skriver kommer inte ut? Har iaf publicerat dom en gång till nu, så vi får se hur det går. Nu sitter jag hemma hos Sarah..eller..vi har suttit här sen klockan halv halv 5, men ändå. Vi bestämde att jag skulle sova här inatt, och jag var typ skitglad! Sen kommer mina fucking föräldrar och säger att det inte går? What's up with that? IN THEIR AS! Imorrn åker jag ju till Lund med flyget som går 17.50 från Arlanda så jag behövde tydligen komma hem för att packa, för jag måste vara där typ 2 timmar innan enligt min mamma -.-
Aja, hon kanske har rätt, hon sa att det skulle vara värsta rusningen där, eftersom att sportlovet börjar då.
Så, jahop, om ni inte är hemma nästa vecka så ses vi inte förens efter sportlovet. Men nu ska vi äta, skriver mera ikväll när jag kommit hem! :)

Pussaaaaaaaaaaar :)


Kommentarer
Victoria

haha, tack för att ni klippte bort mej... -.- <3

2010-02-25 @ 21:06:24
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/
johannii

<visste inte det :O Tog den bara från Sarahs dator lite snabbt :O Sen publicerade jag det bara skitsnabbt, så jag såg inte bilden <3

2010-02-25 @ 22:28:33
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0