< Till bloggens startsida

yay

tjenamors :)
Idag har jag vart på en rund tur i Lund, eftersom att jag mår mycket bättre. Jag har varit störtförkyld, men jag inte haft feber. Utan typ bara asjobbig rethosta, snuvig och jag är typ "täppt" i öronen sen flyget. Det går inte bort. Men iaf, igår så var vi vakna till 2 och sen gick vi och la oss. Vaknade vid 10, gick upp. Satte direkt igång te(har blivit en vana nu), eftersom att jag blir frisk utav det. Elin du har fel :P Det funkar visst med att dricka te :)
Jag hade varit inne i runt 50 timmar, innan vi gick ut. Det är jättevarmt här :O Och knappast någon snö alls. Det är visst vår Sandra! -.- Till "brunch" fick vi blåbär/choklad scones bakade av sconesmaster Michis. Så sjukt goda! Nu sitter jag och lyssnar på spotify och typ kopierar alla andreas låtar. Bus bara bus. JAG HATAR SPOTIFY REKLAM :(
bye :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0