< Till bloggens startsida

freedag

HEEEJ :D Nu är jag med Agnes. Och har varit det hela eftermiddagen. Nyss kom vi hem ifrån adams fotbollsmatch på helenunds IP. Dom mötte typ täby..var det nog. Agnes och jag tog bussen vid 18.16 och sen åkte vi till kummelbyvägen. Först gick vi fel..men sen följde vi strålkastarna och kom tillslut rätt. När vi var där så satte vi oss på ett litet berg av snö..men det var helt fel plats att sitta på. Vi fick 2 bolalr på oss. Varav en var jävligt hård (den kom från andra sidan planen) och ja ba' noooooooooooooo och tog fram handen..vet ni vad? JAG PRICKADe DEN och fick den inte i huvudet :D
Men..det var pinsamt för den åkte utanför plan. och jag satt med min hand för att skydda mitt huvud jättelänge. Typ hela sollentunas ögon på mig. fuck. Aja, snart kommer mr. Snabbmakaron och så ska vi 3..göra något :)
pretty little me
blogg.se dampar så man kan inte lägga upp bilder. jävla cp.
puussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0