< Till bloggens startsida

Jag vann :D Bowling är min greeejj ;) /

Jag skrev de här igår, men blogg.se är du sjjukt cp så det kom tydligen inte ut på bloggen. JAG Hatar ER, så..nu får vi väl hoppas att det kommer ut på bloggen. ;)

Kvällen i korta meningar.

Papsen och jag hämtade Agnes nere vid backen 08.43 och sen körde vi till bowlinghallen. När vi kom dit gick vi in och det var ganska packat där inne. Vi gick till omklädningsrummet och det var upptaget på toan som Agnes ville gå på. Jag trodde att det var Victoria och Sarah för dom hade sagt att dom skulle gå på toa när dom kom dit. GIssa varför? (dom var antagligen kissnödiga eller nåt). Agnes och jag väsnades i omklädningsrummet och tog foton å då öppnades dörren till toan och ut kom de 2 muskitörerna (jag vet att det ät 3 egentligen men inte nu längre ;)
Victoria och Sarah visste inte att vi var där ute utan trodde att det var några andra där. Men dom blev lättade att det var vi (jag vet att jag är bäst).
Sen gick vi för at betala och all that crap. Vi fick våran bana- bana 9. Och vi började. Tog foton, umgicks och åt. Victoria kommer lägga ut alla bilder på hennes blogg. (och videor). Min kamera dog tyvärr, pga dålig laddning. Skäms på mig. SKulle laddat den! Men vickis hade ju med sin så :D INGEN SKADA SKEDD :)
När vi gick så fick vi ett papper med det vi hade spelat. Poäng och sånt. Jag vann :D

Efter vi hade spelat och när dom höll på att stänga så gick vi in till omklädningsrummet och tog lite pictures och sen knackade han snubben på och ba' vi stänger nu..ehm..

Ja ba' Vi kan stänga åt er! :D
Fast, sen gick jag ut och hoppade lite gulligt sådär och sa hejdå och tack för allt :) Då log dom mot mig :D

Sen gick vi ut och hittade vääärldens bästa gömställe/tak. Det var coolt :D Sen började vi grovhångla och då blev vi hämtade. Körde hem S och V till viby. Sen körde vi hem Agnes, och nu är jag hemma :)

Nu ska jag äta ostbågar. godnatt <3

Allt jag skriver till dig och du skriver till mig raderar jag. För det plågar mig..


Kommentarer
Vickis

Tack för en grymm kväll sötnos! :D <3 <3

2010-02-07 @ 21:32:15
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0