< Till bloggens startsida

Vår...

...tur att sluta tidigare idag :D

Gud vad skönt. haha, och dom andra sitter fortfarande i skolan och har lektion ;)
Den här dagen gick jättesnabbt :O

- sovmorgon
- mentorstid (girltalk med Christina)
- språk (film) 
- lunch
- Jumpa, fast vi behövde inte byta om eller något. Vi planerade bara våra lektioner som vi ska ha i vår.
- Engelska, chill "öva" på läxan. (facebook)

Och så var skoldagen slut. Jag och Agnes gick till djupdalsvägen och tog 627 och kom hem på 5 min.
Härligt säger jag bara. Ikväll är det dans kl 7 tror jag...något sånt. Med Minna :)
Nu ska jag äta! Åt ingen frukost idag pga en jobbig natt :S

bye <3


Kommentarer
agnes

vad hade du för dig inatt då? ;D <3

2010-02-18 @ 19:02:53
URL: http://agnesklapp.blogg.se/
johanniii

Mitt alarm på min gamla telefon började ringa och det var irriterande. Har vaknat 5 ggr :P <3

2010-02-18 @ 19:20:21
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0