< Till bloggens startsida

CIIIDEEEEEEEEEEEEEEER ;D

Hej bloggeeen ;)
Vaknade för drygt en halvtimme sen. ´Men lat som jag är så har jag legat kvar i sängen fram tills nu.
Såg att kära Agnes hade gjort klart min header åt mig. Jättefint :* Plus att jag gillar den bilden..hehe.
Egentligen ska jag ju till Sarah nu på förmiddagen..hjälpa till att baka cookies och så. Men jag såg att hon var uppe till drygt 5 inatt så hon kanske sover fortfarande. Ska inte väcka henne, stumpan<3 
Kl 15.10 så börjar min dans - balett på kuhlers. Och sen har jag teknik/jazz med nån snubbe som säger att våran teknik suger. Meen han har säkert rätt. Han pratar roligt också..han bryter på Amerikanska
"Now we are goin to do a flatback, you have armarna in position...bla bla bla bla. Han suger, men ändå.
Kl 17.55 är det slut och jag åker till den efterlängtade sleep-overn hos Sarah. Till Sarah: CIIDEER!!? :)

Nu är jag sjuukt hungrig så jag ska nog äta frukost :)

Bild sen 6:an
Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0