< Till bloggens startsida

Hemma ifrån Nörden som spelar counterstrike med oss ;)

aka. MR. snabbmakaroner, MR.hansson. Men vi kan kalla honom Adam :)
Agnes och jag har varit där i drygt 3 timmar och spelat counterstrike, tittat på Austin Powers Golden och såklart tjockat oss med ostbågar, chips och massa läsk. åter igen, vi är tjocka.
Agnes blev skrämd ca 3 ggr under 2 minuter av Adam som alltid gömmer sig på hans små ställen.
Ikväll planerar jag att åka till viby och möta upp vänner. Och just nu så smsar jag Agnes om hon vill följa med.
Bara vi får någon att sova hos. Annars så är vi(eller jag) ganska körda..

Nu ska jag äta och sen ta bussen dit. såå..
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0