< Till bloggens startsida

Jag vill duscha :)

Sitter hemma och har det trååkigt som fan! Mådde skit igår men känner att jag mår bra idag. Vill komma till skolan med vet inte om det skulle bli värsta situationen om jag kommer efter lunchen och är i skolan i 2 timmar typ ;)
Som sagt, jag mår bra. Är lite hungrig men vill komma ut härifrån! Känns som om jag har varit här allt för länge.

Usch. Jag gillar inte att vara instängd i mitt hem. PLus att min pappa är hemma så jag kan inte göra något busigt. Typ som att sätta på jättehög musik och hoppa runt överallt. Det är typ min favoritsak..
Agnes ringde mig för ett tag sen. trevlans trevlans! Härligt med lite liv runt omkring mig (i telefonen) x)
Men nu ska jag inte besvära er mer. Vet inte ens om någon orkar läsa mina långa inlägg.

Antingen så kommer jag till skolan lite senare, eller så får jag väl stanna hemma och hitta på något efter skolan.

Pussar från barnet som bara ligger hemma och latar sig idag. Just det..kanske ska passa på att göra lite läxor?
Bra idé om jag får säga det själv.
puss ω  <----- roompaaaah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0