< Till bloggens startsida

Lös eller lyste månen?

Nu är jag hemma! :) Jag har varit och lämnat Andreas på Arlanda. Nu bär det av till Lund med honom igen :(
Kommer sakna honom. Men snart får jag komma och hälsa på. Efter vi lämnat honom så åkte vi till Ikea och köpte lite hyllor, sorteringssaker till min garderobe mm. Sen var det dags för Indian mat som jag kallar det.
Alltså Indiskt ;) Tikka masala är gott!
Nu sitter jag nyduschad i min blåa mjukisdräkt och är trött :) Okej, fyfan va läskigt.. för 3 sekunder sen var månen där och lös/lyste. Och nu när jag tittade dit igen så var den borta. Jag fattar ingenting. Aja, den lös/lyste fint iaf.

Heter det lös eller lyste?

Godnattpussar från mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0