< Till bloggens startsida

Mina nya vänner...finns i garderoben...

Ligger i mitt rum och gör mina rumpövningar. Tack Elin! :)
Ikväll är det glee tror jag. Får inte missa. Gick inte till dansen idag för jag mår inte så värst bra. Karolina Lundqvist (hehe, jag är bäst på namn) chattade med mig om "discot" imorrn. "Det börjar klockan 7, men det gör ju inget om du kommer lite sent ;) "
Haha, Amelia har också chattat med mig om det och varje gång så säger jag samma sak.
Jag kommer om jag kommer :)
Aja, har ändå ingen att gå med- är lite mobbad. Så det får väl kanske bli en annan gång.

Btw så har jag fått en bästa vän. Dock heter dom inte Ben & jerry. För det är ett klädesplagg som jag pratar om ;)
Kan du gissa vilket? <3


Kommentarer
Sarah

mjukisdressen ? :D <33

ILY

2010-01-28 @ 20:20:53
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/
johanna

haha..näästan. ja såklart. men det var inte det jag tänkte på ;D <33

2010-01-28 @ 20:39:42
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0