< Till bloggens startsida

Thinking outside the box 24/1

NU har alla skitungar åkt hem, och jag är ensam kvar. Rätt skönt ändå :)
Min kära mor kom och hälsade på och jag fick mina efterlängtade mjukiskläder.
En brun & en blå. Kommer från Ohio, billigt skit men rejält sköna!

Kvällen igår då. Jag satt på dansen och fick sms om att Elin, Sarah och Victoria ville ha myskväll hemma hos Sarah, och undrade om jag ville vara med. Det ville jag ju. Men tydligen så kunde inte Sarah och Elin sen. Då var det bara Victoria och jag kvar. Vi ringde Amanda och Sofia och sen blev det vi 4 som var hemma hos mig.
När alla hade "samlats" nere vid vivo - kärrdal, så gick vi upp mot mig. Men det stog typ..5 st killar och ville att vi skulle skulle köpa vodka, öl och cider av dom så vi gjorde det. haha, nejdå. Men dom höll på att skrika typ " Han kommer våldta er" Och vi ba ehm okeej? vi går nu. När vi äntligen va hemma hos mig så typ fixade vi chips och dipp, läsk och filmen Onskan- sjukt hemsk film ändå. Men den hackade så vi bytte till..tv. Då gick sofia och Amanda till datorn och satt och nördade och Victoria och jag satt kvar vid teven och kollade på I know what you did last summer - skräckfilm. Men den var inte läskig. Sen höll V på att somna så vi bäddade och la oss ner och somnade vid kanske halv 2?

Ny blogg btw :)

puussaar :)

Kommentarer
sofia

Du har typ 1000000 bloggar din tönt ;)

2010-01-24 @ 15:02:40
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0