< Till bloggens startsida

Be patient

Jag har tjuvtittat på Johannas statistik och det visade sig att Johanna och Jag har ungefär lika många läsare... i snitt.. typ..

En annan sak jag upptäckte var att Johanna inte alls hade fått lika måga besökare idag som igår.. Det kan bero på att det är sommar och folk är ut på dagarna och har inte tid till sina datorer förrän fram mot kvällen.

Detta underliga beteende kan också bero på att de som besökt Johannas blogg igår fick en ordentlig  chock i och med att det var jag och inte Johanna som bloggade och helt enkelt bestämt sig för att sluta läsa tills Johanna kommer tillbaka. Ingen vill ju läsa allt crap som jag skriver...

Om detta stämmer in på dig... Vänligen lämna bloggen föralltid ... Du kommer aldrig att kunna förutspå när jag kommer och våldgästar. I'm sorry but that's life. Ja, jag försöker ju skära ner på det... Men jag är en busunge och det finns inget du kan göra.

Om dett inte stämmer på dig. Klicka vidare in på ---> MIN <---- MIN BLOGG!

Jaa, jag vet att jag länkar min bogg i alla inlägg. Mn kom igen... Jag måste ju ändå gå om Johanna i besökare-tävlingen :)

Taco hej :)

 

letar du igenom Johannas Arkiv kan du hitta galet med bilder som hon S N O T T från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0