< Till bloggens startsida

Dagen hittills är perfekt...!

Jag vaknade kl nio...men inte utav sång utan typ..av mig själv :P Satte min framför datorn för att dom inte skulle väcka min förens halv 10. Hörde lite ljud typ 9.15 så jag la mig ner igen för att försöka sova!
Plötsligt var den halv..ingen kom. Sen var klockan 10..ingen kom.
Så mellan 10 och halv 11 så kom dom. Med jordgubbar, melon, te och  juice. Och presenter ;) jää.
Fick sms och lite samtal, bla från mamma. Jag skulle få en upplevelse. Famlijen, sandra och pia (hennes mamma), åkte dit vi skulle.
Vi blev ute på vattnet lite mer än 1 timme, gissa vad vi gjorde
Vi paddlade kanot! Och allt var awesome, förutom att jag fick en shortsbränna, det skulle inte förvåna mig om jag hade en flytvästbränna också -.-
Men jag ramlade i en gång..när jag skulle svämma över sandras båt..det gick inte så bra. Men skönt som *** var det! :)
Vi fikade..och så..sen blev jag kidnappad av min mor, och nu är jag på ett hemligt ställe...BYE

hihi :*

Kommentarer
bella

skriv vad du har fått tjockis! ;)

2010-07-10 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0