< Till bloggens startsida

!

Hej! hehe...nu är jag hemma :)
Igårkväll bestämde jag mig för att jag ville åka in till stan..så..jag tog båt och buss imorse från mitt kära landställe.
Var framme i stan vid 1. Sarah mötte mig vid centralen och vi gick och åt. MUUUMS!
Tog oss till flygbussarna, och nu är vi i Brasilien!
Mm, iallafall i våra drömmar ;)
Nej men vi åkte till Arlanda och träffade mamiii och alla hennes små kollegor. En av dom hade ett hus I grekland, hon var grek också :) Cool :) och d¨bestämde sig mamma att vi skulle hyra det..så vi ska åka dit nästa höst :) TREVLANS? OH YES!
Jag kommer inte ihåg vad det hette..men jag lägger in bilder på det sen :) tomten är typ 3000kvm och huset är JÄVLIGT stort. I love it :D
Precis vid havet! Bara en sandstig ner :) wiihoo!
Men sen tog vi upptåget till UV, och nu är jag hemma hos sarah. Här ska jag bo tills måndag!

BYE

miihhiii SARI OCH SOFIA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0